Klientom banku „znikają” pieniądze. „Pracujemy nad rozwiązaniem problemu”
Klienci banku alarmują, że pieniądze znikają z ich internetowych kont, a część płatności kartą jest dublowana. Bank informuje, że w miniony weekend w banku przeprowadzona została migracja danych oraz ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej, a dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net.
„W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe” – informuje bank.
Jak podkreślono w komunikacie „pieniądze klientów są bezpieczne” . „Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków” – zapewniono.